Nazwa użytkownika

Jesteś tutaj

Strona główna

Upragniona restauracja – co zrobić, żeby przedsięwzięcie się udało?

To marzenie sporej liczby osób, żeby nareszcie, po paru latach przepracowanych na kuchni w egzotycznej restauracji wreszcie uruchomić własny dom restauracyjny. Tobie się to udało. Pracowałeś ogromnie ciężko i ostatecznie stać cię, aby otworzyć prywatną restaurację.

Co prawda na razie to wynajęty lokal, lecz cóż, od czegoś trzeba jakoś zacząć. A czy wiesz jakie właściwości winien posiadać lokal, żeby konsumenci oglądali go często i chętnie

Wbrew popularnej opinii dobra restauracja nie powinna tworzyć niezwykle rozległej karty menu. Wystarczy naprawdę jedynie kilka potraw, lecz gorących i stworzonych na najdoskonalszym poziomie. Wiele potraw w menu oznacza codzienny import wielu produktów, by dania były oryginalne. To, jak wiadomo, sporo kosztuje a również umie narazić nas na złe konsekwencje, kiedy do lokalu nie przyjdzie tylu gości ilu początkowo się spodziewaliśmy. Potrafi się okazać, że zielone warzywa oraz mięso miast na talerzu, wylądują w koszu. Dodatkowo, umiarkowana ilość dań sugeruje, że pracodawca posiada osobisty plan na lokal oraz wie, że nie sposób zadowolić wszystkich. Dobrze więc skupić się na kilku daniach, które będą niezwykle piękne oraz dobre, niż na wielkiej sumie dań, które będą do niczego.

 

Posiłki serwowane w restauracji powinny przede wszystkim działać na wszystkie zmysły. Powinny zarówno cieszyć oko, jak także podniebienie i nozdrza. Ładnie pachnąca potrawa, jaka w dodatku jest ogromnie doskonała będzie pozyskiwać odbiorców. Każda potrawa powinna być innowacyjna i utworzona z wybitnej marki materiałów. Nie skąpmy na składnikach – to negatywnie wpłynie na bieg restauracji.

 

Dobrze, jeżeli wystrój restauracji będzie zaaranżowany w pewnym kierunku. Zasłony, stoły, obrusy, krzesła, i także gra muzyków włączana w otoczeniu – to wszystko wpływa na fakt, jak restaurację odbiorą konsumenci.

 

Oprócz jedzenia decydującą kwestię odgrywa obsługa lokalu. Jeśli będzie radosna, uśmiechnięta oraz pozytywnie nastawiona do praktyki, to niezwykle dobrze. Klienci będą się czuć w Twojej restauracji niczym w bloku oraz z ochotą będą wpadać na kolejne posiłki. Opryskliwa, niemiła i ślamazarna obsługa kelnerska odstraszy skutecznie klientów.